Forum BRYKIECIARKI Strona Główna BRYKIECIARKI
Maszyny i urządzenia do produkcji brykietów
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wałek do rolek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BRYKIECIARKI Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konrad1983




Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice CK

PostWysłany: Pon 18:39, 04 Kwi 2011    Temat postu: wałek do rolek

Witam
Orientuje sie ktoś skąd mogę wziąć lub dorobić wałek do rolek. Oryginalny pękł, dorobiłem drugi ale za miękki, w ogóle nie peletuje. mam KL-120


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcoh1




Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 15:40, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Musisz podzwonić . Kiedyś widziałem że mieli to : firma Polexim , firma Remixoil

Pozdrawiam
Marek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin1234k




Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:00, 26 Kwi 2011    Temat postu:

Witam wszystkich! Jestem tu nowy. Też mam kl 120 i ten sam problem! Już nie wspomne o wydajności, na trocinie 15-20kg/h.(matryca 8mm) Mi pękł już drugi 300kg. przerobiłem na tym ostatnim. Kiepski materiał wałka?!

konrad1983
Dostałeś kolego gdzieś już ten wałek???
Ja wcześniej zamawiałem z rolkami oryginalny, bo samego się nie dało.
Jak u Ciebie z wydajnością?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek4168




Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 731
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Sob 9:54, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Taki krótki i gruby wałek wam pękł?.
[link widoczny dla zalogowanych]
Radzę dorobić taki wałek ze zwykłej stali i będzie spokój , nie kupujcie chińskiego szajsu .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darek4168 dnia Sob 10:05, 30 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BRYKIECIARKI Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin